Follow Fitri Lyiana Amir di Facebook

Rabu, 17 Februari 2016

Novel Seorang Maisara Terbitan Bes Q Publication (Sipnosis-blurp)

Assalammualaikum semua :)

Agak lama jari-jemari tak menari di sini. Ya ya ya ! :) Ada berita baik untuk semua, walaupun saya sudah maklumkan di facebook saya : Fitri Lyiana Amir dan Instagram, namun di blog belum saya update lagi entry mengenai novel saya yang sudah open order. Boleh dapatkannya dengan segera sekarang melalui saya sendiri di facebook atau secara terus kepada pihak penerbit : Nama Laman FB mereka ialah Penerbitan Bes Q. Boleh cari sendiri di facebook ya! Okay di bawah ini adalah cover novel saya "Seorang Maisara" dan sedikit sebanyak sipnosis mengenainya.


Seorang Maisara mengisahkan seorang gadis kasar dan agak tidak mempedulikan perasaan orang lain. Nama gadis itu Maisara, ya, seorang Maisara. Sejujurnya, ianya diadaptasi kisah sebenar seseorang yang biarlah saya rahsiakan siapa dia. Liku-liku kehidupan hijrah Maisara dalam merangkak mencari cinta Ilahi sehingga menyebabkan sesuatu yang tidak dijangka terjadi. Fitnah, mehnah dan cacian, semuanya perkara biasa bagi Maisara. Lebih-lebih lagi kemunculan Rayyan dan Firdaus yang merumitkan lagi keadaan. Apa yang sebenarnya terjadi kepada Maisara? Anda baca sendiri. :) 


Boleh juga mendapatkan novel Seorang Maisara melalui cara ini.
Harga RM 22 untuk Semenanjung Malaysia dan RM 25 untuk Sabah dan Sarawak.



Terima kasih Bes Q Publication.

Terima kasih semua :) 

Moga Allah redha! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan