Follow Fitri Lyiana Amir di Facebook

Isnin, 29 Februari 2016

Jelajah Novel 1 Malaysia

Assalammualaikum.

Selamat petang semua!

Hari ini saya nak berkongsi mengenai pengalaman untuk julung kalinya menyertai Jelajah Novel 1 Malaysia bersama penulis-penulis hebat yang lain. Saya yang masih baru dalam bidang penulisan ini cukup segan sebenarnya, apalah saya jika dibandingkan dengan mereka yang sudah lama dalam bidang ini. Baiklah, di sini saya hendak berkongsi beberapa keping gambar mengenai "Seorang Maisara" di dalam blog ini.


Lambakan novel "Seorang Maisara" di booth Jelajah Novel 1 Malaysia.



Ini gambar yang diambil oleh bos syarikat Penerbitan Bes Q 
semasa kami dalam perjalanan ke Johor Bahru.


Di lobi hotel Johor Bahru, tempat kami menetap dan ketika ini, saya menggagahkan diri untuk tandatangan beratus-ratus buah novel Seorang Maisara. Baru faham perasaan penulis lain sebelum ini. Adeh hahaha XD.



Di booth Jelajah Novel Satu Malaysia bersama novelis Wawa Taufik..

Selain syarikat Penerbitan Bes Q, terdapat empat syarikat penerbitan lain yang turut serta. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar bahkan sangat seronok sebab ada pelanggan yang memborong sampai berpuluh-puluh naskhah novel Seorang Maisara. Terima kasih ya warga Johor! :) Moga kisah Maisara memberi manfaat kepada kalian. 

lots of love,
Fitri Lyiana Amir. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan