Follow Fitri Lyiana Amir di Facebook

Jumaat, 24 November 2017

CONTOH TEKS UCAPAN PENGARAH PROGRAM



Assalamualaikum wbt, Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia dan Salam Perak Aman Jaya.

Hadirin sekalian.

Bersyukur  kita kepada  Allah  kerana memberi  kesempatan  untuk kita bersama-sama berkumpul   pada   hari   yang   damai   ini  bagi menjayakan Bicara Buku Mentaliti Jamban bersama penulis hebat, Encik Khairul Abdullah pada hari ini yang dianjurkan oleh Kelab Penulisan Kreatif dan Deskriptif sesi 2017/2018 ,Universiti Pendidikan Sultan Idris dengan kerjasama Kelab Sahabat Perpustakaan Tuanku Bainun UPSI. Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan  terima  kasih   kepada  semua  yang  hadir  kerana  sudi meluangkan   masa   bersama-sama pada hari ini. Majlis ini tidak akan dapat direalisasikan jika tiada sokongan daripada mereka yang sudi . Terima kasih sekali lagi saya ucapkan.

Hadirin yang saya hormati sekalian,

Tujuan ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Para hadirin sekalian,

Besarlah harapan saya agar program yang dirancang ini  akan mampu memberi manfaat kepada semua pihak dan meningkatkan kesedaran terhadap pentingnya budaya perbukuan dan keilmuan dalam kalangan kita khususnya mahasiswa dan mahasiswi. Saya mewakili pihak pengurusan berharap agar majlis pada kali ini dapat memberi manfaat   kepada   semua   pelajar   dan   tetamu   yang   hadir.   Semoga   majlis   ini   dapat mengeratkan lagi hubungan sesama kita dan matlamat program kali ini dapat dicapai.

Akhir kata, saya juga ingin mengambil kesempatan sekali lagi untuk mengucapkan terima kasih   kepada   tetamu   yang   sudi   hadir   dan   meluangkan   masa   untuk menghadiri Bicara Buku ini. Pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih di atas kerjasama dan keprihatinan semua pihak yang terlibat sama ada secara langsung ataupun tidak langsung.
Sekian daripada saya.

60 ulasan:

  1. assalamualaikum bolehkah saya gna teks ini sbg panduan. izinkan saya saudari :)

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. assalamualaikum bolehkah saya gna teks ini sbg panduan. izinkan saya saudari :)

      Balas

      Padam
  3. assalamualaikum. saya ingin meminta izin untuk menggunakan yeks ucapan ini.. pertolongan admin amatlah diahargai... terima kasih

    BalasPadam
  4. assalamualaikum..minta izin utk saya gune teks ucapan ini..semoga Allah merahmati saudari...
    terima kasih..

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum.minta izin gunakan teks di atas sebagai penduan.Terima kasih

    BalasPadam
  6. asslamualaikum minta izin gunakan teks ni

    BalasPadam
  7. asslamualaikum minta izin gunakan teks ni

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum.. minta izin gunakan teks tersebut yee..

    BalasPadam
  9. hi, saya minta izin guna skrip ini.

    BalasPadam
  10. salam minta jasa baik untuk saya guna. terima kasih

    BalasPadam
  11. saya nak pakai sbg teks ucapanm pengarah programm sya boleh?

    BalasPadam
  12. Saya ingin meminta izin untuk menggunakan ucapan anda untuk pengarah program saya ya. Terima kasih .

    BalasPadam
  13. terima kasih kerana bagi pencerahan untuk buat teks ucapan ni..saya nak minta izin untuk gunakan teks ini ya

    BalasPadam
  14. assalamualaikum bolehkah saya gna teks ini sbg panduan. izinkan saya saudari :) panduan yang sangat brguna

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum... izinkan saya untuk mnggunakan teks ini... terima kasih..

    BalasPadam
  16. assalamualaikum..sy mntk izin nk guna teks ucapan ni ye..terima kasih

    BalasPadam
  17. Salam minta izin untuk saya gunakan skrip ini.

    BalasPadam
  18. Salam minta izin untuk saya gunakan skrip ini

    BalasPadam
  19. assalamualaikum. minta izin untuk gunakan teks ni :)

    BalasPadam
  20. assalamualaikum, minta izin ye

    BalasPadam
  21. assalamualaikum..minta izin utk saya gune teks ucapan ini..semoga Allah merahmati saudari...
    terima kasih..

    BalasPadam
  22. Salam, minta izin untuk guna teks ucapan sebagai panduan ya.

    BalasPadam
  23. Izinkan saya guna teks ini ya... Terima kasih 😘

    BalasPadam
  24. Izinkan saya guna teks ini ya, thank you🌸

    BalasPadam
  25. Minta izin guna teks ni ya. Terima kasih

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum, boleh saya nk gunakan teks di atas sebagai panduan. Semoga Allah merahmati saudari.

    BalasPadam
  27. Sya minta izin gunakan teks Ni ya tuan

    BalasPadam
  28. izinkan sy menggunakan teks ini ye saudara sebagai panduan terima kasih

    BalasPadam
  29. Asssalamualaikum, izinkan saya utk menggunakan teks ini ya. Terima Kasih

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum, Izinkan saya untuk menggunakan teks ini sebagai panduan .. Terima kasih

    BalasPadam
  31. Salam, izinkan saya menggunakan teks ini sebagai bahan rujuk. Terima kasih

    BalasPadam
  32. Assalamualaikum, izinkan saya menggunakan teks anda untuk dijadikan sebagai bahan rujukan saya. Terima kasih.

    BalasPadam
  33. Assalamualaikum saya nak minta izin nak gunakan teks ni untuk kerja kursus 2 PPISMP

    BalasPadam
  34. assalamualaikum, minta izin untuk saya gunakan teks ini sebagai program saya tidak lama lagi. Terima kasih

    BalasPadam
  35. ASSALAMUALAIKUM MINTA IZIN GUNA YA

    BalasPadam
  36. Assalamualaikum. Saya nak minta izin untuk guna teks ini ya. terima kasih

    BalasPadam
  37. Assalamualaikum ,saya minta izin guna teks ni ye

    BalasPadam
  38. Assalamualaikum, saya minta izin guna teks ni ye
    .terima kasih
    Balas

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum, izinkan sy guna teks ini ya saudari. Terima kasih.

    BalasPadam
  40. Assalamualaikum, minta izin saya gunakan teks ini sebagai panduan. Terima kasih

    BalasPadam
  41. Assalamualaikum, saya mintak izin untuk menggunakan teks ni.Terima kasih atas perkongsian

    BalasPadam
  42. salam, izinkan sy menggunkan teks ini utk maljis penutup program sy nti. terima kasih byk2 kps penulis. semoga berjaya pada masa mendatang.

    BalasPadam
  43. mohon izin untuk saya gunakan. Terima kasih

    BalasPadam